پارلاپارلا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پارلا درخشش زندگی ما

تولد آنا و ولنتاین

1392/12/11 14:43
نویسنده : مامان پارلا
306 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهمادر عزیزم تولد تو تولد همه خوبیهاستفرشته

فرشتهاز صمیم قلب دوستت دارمقلب و دستان مهربان و گرمت را هزاران بار میبوسمماچ و تولدت را تبریگ میگویم.هورا امیدوارم سایه پر از مهرت سالیان سال بر سر من و همه خانواده استوار بماندفرشته چرا که فرشتهتو معنای واقعی محبت هستی و لایق بهترینها...خجالت

قلبتولدت مبارکقلب

 

 

امسال روز تولد آنا یه روز متفاوت بود و متاسفانه همگی واسه اون روز برنامه خودشون رو داشتنعصبانی و واسه هیچکدوممون مقدور نبود که بریم خونه شون و فقط تلفنی تبریک گفتیمدل شکسته و قرار رو گذاشتیم واسه روزی که همه بتونن بیان .به من زنگ بزندر واقع قرار شد بمونه واسه شب پنج شنبه که همه بیکار باشن بعد هم دوباره برنامه عوض شد و قرار بر این شد تا بریم رستورانخوشمزه چرا که اون روز یه روز خیلی خاص بودسوال و مقارن شده بود با روز ولنتاینقلب

 

هوراقلبولنتاین بر همه عشاق جهان مبارک بر من و عشقم هم مبارکقلبهورا

 

 

عزیزم دوست دارم و از بابت کادوی خوبت متشکرم

 

تو چقدر خوشحال بودی بخاطر اینکه دای دای اینها هم اومده بودنچشمک چون اگه غلو نکرده باشم دروغگودای دای رو از بابا و من هم بیشتر دوست داریتعجب و همه فکر و ذکرت دای دای هستش آخو همش پیش اون نشسته بودی و اون هرجا میرفت زود دنبالش میرفتی و همش بهش چسبیده بودی تا جایی که من اصلا نمیدیمتسوال

اینجام پیش دای دای نشسته بودی و ال آی هم همش میخواست پیش تو باشه اما تو فکر میکنی اون خیلی بچه هستشسوال و بازیش نمیدی شیطانو فقط با بزرگترها و بچه های بزرگتر از خودت میپریعصبانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارميا
2 اسفند 92 0:46
مبصر شدن و رفتن كلاس علي اينا رو براش بذار