پارلاپارلا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پارلا درخشش زندگی ما

شهریور 89

1392/8/9 19:32
نویسنده : مامان پارلا
165 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق گوجه فرنگی هستی و تا میبینی من دارم سالاد درست میکنم یا به هر دلیل گوجه خورد میکنم حتما دلت میخواد بهت گوجه بدم و بخوری خوشمزهخوشبختانه بهت حساسیت نمیده اما دکترت گفته نباید تا یک سال گوجه فرنگی میل کنی مشغول تلفنتو هم که اصلا میل نمیکنیمشغول تلفن

پارلا دخترم مگه نگفتم نخور برات خوب نیست؟بازندهبابایی گوجه رو بگیر از دستشعصبانی

چی شد مامانی؟ چرا بغض کردی؟ناراحت

الان میام گوجه خوشمزه ام رو ازت پس بگیرماز خود راضی

 

امسال پاییز زود تر از وقتش اومده و هوا کم کم سرد شده یه روز که تعطیل بود و صبح میخواستیم بریم خونه آنا من برات لباس نسبتا گرم پوشونده بودم و تو احساس میکردی متفاوت شدی و متعجب بودی و حسابی شیرین کاری میکردی و ما رو میخندوندی چه صداهای عجیب و غریبی در میاوردی!!!

تا من آماده بشم بابا این عکسها رو ازت گرفت

اینا چیه تنم کردن؟سوال

فعلا خوشکت زدهسوال

کم کم یخت باز شدهنیشخند

 

الهی که همیشه بخندی تا زندگی ما با خنده های شیرینت طراوت بگیره.

یه روز رفته بودیم خونه خاله فهیم و آنا و مامان رضوان هم اونجا بودنبغلعلی یه شکلات داده بود دستت و تو خیلی تمیز و مرتب همه شکلات رو خوردی و حتی یه ذره هم لب و لوچه ات رو کثیف نکردی اگه باورت نمیشه اینو ببیندروغگو

 دیگه کم کم میذاریمت تو رورک و وقتی توش نشستی و میبینی که به هرجا دوست داری میتونی بری یک ژستی به خودت میگیری که انگار تو سفینه نشستی و میخوای بری فضا

بابا یه کمی ما رو تحویل بگیر پارلاقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)