پارلاپارلا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پارلا درخشش زندگی ما

حرف های مامان و بابا با فرشته زمینی شون

1392/7/7 12:35
نویسنده : مامان پارلا
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم من مامانت هستم. مامان هانیه.خدارو بخاطر داشتن فرشته کوچولویی مثل تو شکرگذارم و ازش میخوام منو قابل بدونه و حالاکه تورو بهم هدیه کرده تو تربیتت کمکم کنه و نذاره کم بیارم یا سهل انگاری کنم .

میخوام از این به بعد همه خاطره های خوب و احیانا خدایی نکرده خاطرات بدمون رو برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی با خوندن اونا بدونی چقدر عزیز بودی و هر لحظه زندگی مارو پر از درخشش و نور کردی.قلب

سلام بهانه کوچک ولی خیلی بزرگ زندگی من. من بابای تو هستم. باباوحید. از اینکه تو شدی دختر من خیلی خوشحالم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم و در کنار هم زندگی پر از شادی و درخشانی داشته باشیم و جمع سه نفریمان همیشه به همین اندازه شیرین و بانشاط بماند.بغل

من هم میخواهم ازتو کلی عکس و فیلم بگیرم تا وقتی بزرگ شدی و من دلم برای آن روزهای شیرین کوچکیت تنگ شد با دیدن آنها به آن روزها برگردم و باتو از آن روزهای خوب حرف بزنم و برایت تعریف کنم که چطور زندگی ما را شیرین کردی.

مادر مهربانت هم از آن عکسها استفاده میکند و برایت در وبلاگت همه چیز را تعریف میکند. ببخش مرا اگر زیاد برات مطلب نمینویسم چون من دست به قلمم زیاد خوب نیست و آنقدر مشغله دارم که دوست دارم اوقات فراغتم را بیشتر با تو و مادرت باشم و از شما عکس بگیرم تا اینکه بخواهم آن وقت را برای نوشتن پای کامپیوتر بگذرانمابروفقط این را بدان که از صمیم قلبم دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا
11 مهر 92 21:38
دختر دست همه وب لاگ نویس های حرفه ای رو بستی .
بابا دمت گرم
چه با حوصله و تمیز و ریز همه چیز رو نوشتی
اسم ما بد در رفته که همش دنبال سوژه واسه وبلاگیم .
کم کم دارم به وب لاگ پارلا حسودیم میشه


دست پرورده شماییم شما لطف دارین ممنون